Cumhuriyyet.az
  • Ana Səhifə
  • Gündəm
  • İqtisadiyyat
  • Cəmiyyət
  • Dünya
  • Siyasət
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
  • Ana Səhifə
  • Gündəm
  • İqtisadiyyat
  • Cəmiyyət
  • Dünya
  • Siyasət
Cumhuriyyet.az
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
Ana Səhifə İqtisadiyyat

Banklardan əhaliyə zərbə – Bu pullar qaytarılmayacaq

Avqust 16, 2025
A A

REDAKTORUN SEÇİMİ

Maliyyə nazirinin müavini Anar Kərimov ƏƏSMN-də də müavindir?

Maliyyə nazirinin müavini Anar Kərimov ƏƏSMN-də də müavindir?

15 Avqust 25 / 12:08
“Zeyd” restoranı Eldar Əzizovu yalançı çıxartdı: Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin şousu – FOTOLAR

“Zeyd” restoranı Eldar Əzizovu yalançı çıxartdı: Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin şousu – FOTOLAR

13 Avqust 25 / 13:04
Rafael Bünyatov özünü Karate Federasiyasında vitse-prezident kimi təqdim edir

Rafael Bünyatov özünü Karate Federasiyasında vitse-prezident kimi təqdim edir

13 Avqust 25 / 11:44
Qara maliyyənin “boz kardinalı”: Cavanşir Yusifov iş başındadır

Qara maliyyənin “boz kardinalı”: Cavanşir Yusifov iş başındadır

13 Avqust 25 / 10:32
Göyçay YAP sədrinin 22 yaşlı oğlu milyonluq tenderlər qazanır

Göyçay YAP sədrinin 22 yaşlı oğlu milyonluq tenderlər qazanır

11 Avqust 25 / 17:57

Yüksək “keşbek” vədləri ilə rəqabətə qoşulanlar indi faizləri endirir; hüquqşünas deyir ki…

Müştərilərin diqqətini çəkmək və gündəlik nağdsız ödənişləri stimullaşdırmaq üçün bankların uzun illərdir istifadə etdiyi üsullardan biri də “keşbek kampaniyaları”dır. Yəni kartla edilən ödənişlərə görə müştəriyə müəyyən faizlə pul geri qaytarılır. Son illərdə 2X və daha yüksək keşbek vədləri ilə rəqabətə qoşulan banklar indi faizləri endirir, hətta “keşbek kampaniyaları”nı dayandıran, onlardan imtina edən banklar da var.

İqtisadçı ekspert Xalid Kərimli Modern.az-a bildirib ki, keşbek faizləri banklar üçün əslində əlavə bir xərc mənbəyidir. İqtisadçının sözlərinə görə, bu vəsaitlər birbaşa bankların öz büdcəsi hesabına qarşılanır və hər hansı qanunla tənzimlənmir. Yəni bu sadəcə olaraq, bankların müştəri cəlb etmək üçün könüllü tətbiq etdikləri bir təşviqdir.

Bəs bankların bu qərarı verməyə səlahiyyəti çatırmı? Bu, müştərilərin hüquqlarının pozulması deyilmi?

Qeyd edək ki, “keşbek” kampaniyaları banklar üçün həm müştəri cəlb etmə, həm də mövcud müştəriləri aktiv saxlamaq baxımından effektiv bir alət olub. Lakin son dövrlərdə bu kampaniyalarda azalmalar və ya dəyişikliklər müşahidə olunur. Mütəxəssislər bu tendensiyanın bir neçə əsas səbəbini izah edir. Qeyd edilir ki, banklar üçün “keşbek”lər maliyyə baxımından yük yaradır. Xüsusilə yüksək inflyasiya və artan əməliyyat xərcləri fonunda bu tip bonuslu sistemləri davam etdirmək çətinləşir. Beynəlxalq ödəmə sistemlərinin (Visa, Mastercard və s.) komissiya xərcləri də bu yükə əlavə olunur. Bir neçə il öncə keşbek rəqabəti müştəri qazanmaq üçün əsas vasitə idi. Lakin indi demək olar ki, hər kəsin bir neçə bank kartı var və yeni müştəri qazanmaq əvvəlki qədər asan deyil. Mərkəzi Bank və digər nəzarət orqanlarının komissiya və gəlir modellərinə müdaxiləsi bəzən bankların keşbek strategiyalarını yenidən nəzərdən keçirməsinə səbəb olur. Artıq müştərilər təkcə keşbeklə kifayətlənmir, əlavə xidmətlər (mobil bankçılıq, sürətli dəstək, fərdi təkliflər və s.) də gözləyir.

Əkrəm Həsənov: ""Kapital Bank"da həyat yoldaşımın istifadəsində olan kart  var, bağlatdıracağam" Pravda.az

Əkrəm Həsənov

Hüquqşünas Əkrəm Həsənov “keşbek” kampaniyaları ilə bağlı “Yeni Müsavat”a açıqlamasında fikrini bölüşüb: “Bəli, keşbek kampaniyaları bankların öz təşəbbüsü ilə həyata keçirdikləri kampaniyalar idi və bu, heç də bütün banklarda tətbiq olunmurdu. Bank müəyyən edirdi ki, əgər müştəri onun xidmətlərindən istifadə edərsə, o zaman ödənişlərin müəyyən faizini geri qaytaracaq. Bu, bankın seçimindən asılı idi – istəsə edərdi, istəməsə etməzdi. Əgər bank bu kampaniya ilə bağlı üzərinə öhdəlik götürübsə, yerinə yetirməli idi. Amma istənilən vaxt bu kampaniyadan imtina edə, yaxud da keşbek faizini azalda bilər.

Bu cür kampaniyaların əsas məqsədi müştəriləri cəlb etmək və onların həmin bankın xidmətlərindən istifadə etməsini təmin etmək idi. Bu hal, müəyyən mağazaların keçirdiyi kampaniyalara bənzəyir – məsələn, “bir məhsul alana digəri 50% endirimlə verilir” və ya “2 mal alana 1-i hədiyyə” kampaniyaları kimi.

Bəs indi niyə bu cür kampaniyalar dayandırılıb? Çünki bu, banklar üçün əlavə xərc deməkdir. Artıq insanlar nağdsız ödənişə alışıb və istifadə etdikləri bankları da müəyyən ediblər. Müştərinin bir bankdan digər bankın xidmətinə keçmək ehtimalı çox azdır. Bu səbəbdən də banklar belə kampaniyalardan geri çəkilir. Üstəlik, böyük banklar ümumiyyətlə bu cür təşviqlərə ehtiyac duymur, çünki onların müştəri bazası onsuz da kifayət qədər genişdir. Kiçik və orta banklar isə bu sahədə böyük banklarla rəqabətə tab gətirə bilmirlər”.

Mütəxəssislərə görə banklar üçün keşbek kampaniyaları ilk baxışda müştəri üçün cəlbedici görünən sadə bir mexanizm olsa da, əslində bu sistemin davamlılığı üçün xeyli xərc tələb olunur. Xüsusilə inflyasiya, valyuta dəyişmələri və əməliyyat xərclərinin artması fonunda bu kampaniyalar banklar üçün maliyyə yükünə çevrilə bilər. Digər tərəfdən, kart bazarının doyması və rəqabətin fərqli müstəvilərə keçməsi nəticəsində keşbek artıq müştəri qazanmaq üçün yeganə vasitə deyil. Bankların bu istiqamətdə alternativ axtarışlara çıxması nəticəsində loyallıq proqramları, partnyorlu endirimlər, spesifik sahələr üzrə keşbek (məsələn, yalnız market, yanacaq və ya restoran xərclərində) və ya qısa müddətli kampaniyalar daha geniş yayılmağa başlayıb. Eyni zamanda, abunəlik əsaslı modellər də inkişaf edir – yəni aylıq və ya illik ödəniş müqabilində daha yüksək keşbek və əlavə xidmətlər təqdim olunur. Bu yanaşmalar həm daha çevik, həm də banklar üçün daha dayanıqlı gəlir modelidir.

Bakıda bu bankdan 316 min manat və 32 min dollar oğurlandı

Qlobal təcrübəyə nəzər saldıqda, ABŞ bu sahədə öncüllərdən biridir. Orta hesabla kredit kartları 1-2% standart keşbek təklif edir, bəzən rotasiya edən kateqoriyalarda bu göstərici 5%-ə qədər yüksəlir. Bu model illərdir effektiv şəkildə işləyir, xüsusilə də rəqabətin çox yüksək olduğu bazarda banklar və fintech şirkətləri real vaxtda keşbek, personalizə olunmuş təkliflər və mobil tətbiq vasitəsilə asan geri qaytarma imkanları ilə fərqlənməyə çalışır. Böyük Britaniyada isə keşbek çox vaxt loyallıq proqramları ilə inteqrasiya olunur və bank müştəriyə nağd pul əvəzinə, hədiyyə xalları, təyyarə milləri və digər təkliflər təqdim edir. Avstraliyada isə sərt regulyasiya səbəbilə keşbek modelləri daha zəif inkişaf edib və banklar daha çox sığorta, təhlükəsizlik və təcrübə əsaslı xidmətlərə yönəlib.

Sinqapur və digər yüksək gəlirli ölkələrdə banklar daha çox premium müştərilərə yönəlmiş keşbek modelləri tətbiq edir. Bu sistemlərdə keşbek faizləri yüksək olsa da, çox vaxt aylıq xərcləmə limitləri və kateqoriya məhdudiyyətləri tətbiq olunur. Digər tərəfdən, Hindistan kimi inkişaf etməkdə olan ölkələrdə keşbek təkcə bank kartları deyil, eyni zamanda mobil ödəniş platformaları və fintech xidmətləri üzərindən də geniş tətbiq olunur. Xüsusilə mikrokeşbek modelləri burada geniş yayılıb.

Qlobal trendlər göstərir ki, keşbek anlayışı təkcə nağd pul qaytarmaqdan ibarət deyil. Artıq bu sistem müştəri davranışlarını yönləndirmək, sadiqliyi artırmaq və şəxsi təkliflər vermək üçün strateji bir alətə çevrilib. Banklar süni intellekt və data analizindən istifadə edərək müştərilərə fərdi keşbek təklifləri təqdim edir. Eyni zamanda, tərəfdaş markalarla işləyərək yalnız seçilmiş məhsul və ya xidmətlər üzrə yüksək keşbek imkanları yaradılır. Bununla yanaşı, oyun elementləri də əlavə edilərək müştərinin motivasiyası artırılır. Son nəticədə, keşbek kampaniyalarının klassik forması bəzi bazarlarda zəifləsə də, onun müasir və fərdiləşdirilmiş versiyaları hələ də bank strategiyalarında mühüm yer tutur. Gələcəkdə bu sistemlərin daha da inkişaf edərək müştəri təcrübəsini zənginləşdirəcək innovativ modellərə çevriləcəyi gözlənilir.

Afaq MİRAYİQ,
“Yeni Müsavat”

Əvvəlki Yazı

48 saat sürən 15 avqust və əlvida, “Nobel”

Növbəti Yazı

İsfəndiyar Axundovun milyonluq avtomobillərinə həbs qoyuldu

EKSKLUZİV

Dünyanın “ən uzun yalanı” rekorduna yenə Mahmudovlar imza atdı…

Dünyanın “ən uzun yalanı” rekorduna yenə Mahmudovlar imza atdı…

16 Avqust 2025 / 11:54
2
Hər şeyi vətəndaş deməlidirsə, Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi hara baxır?!

Hər şeyi vətəndaş deməlidirsə, Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi hara baxır?!

16 Avqust 2025 / 11:28
0
“SÖVDƏLƏŞMƏ YOXDUR”: MÜHARİBƏ DAVAM EDƏCƏK – “Tramp məğlub olmadı, amma Putin qalib gəldi”

“SÖVDƏLƏŞMƏ YOXDUR”: MÜHARİBƏ DAVAM EDƏCƏK – “Tramp məğlub olmadı, amma Putin qalib gəldi”

16 Avqust 2025 / 11:25
1
Azərbaycan nefti bahalaşmaqda davam edir

Azərbaycan nefti bahalaşmaqda davam edir

16 Avqust 2025 / 11:23
0

XƏBƏR LENTİ

Dünyanın “ən uzun yalanı” rekorduna yenə Mahmudovlar imza atdı…

Hər şeyi vətəndaş deməlidirsə, Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi hara baxır?!

“SÖVDƏLƏŞMƏ YOXDUR”: MÜHARİBƏ DAVAM EDƏCƏK – “Tramp məğlub olmadı, amma Putin qalib gəldi”

Azərbaycan nefti bahalaşmaqda davam edir

Özəlləşdirmə çeklərinə görə kompensasiya veriləcək? – RƏSMİ CAVAB

Trampdan ardıcıl telefon zəngləri: Zelenskidən sonra NATO liderləri ilə danışdı

NATO tipli orduya keçid – Azərbaycan yolun sonunda

II Qaregin hələ də ABŞ-də veyillənir – MƏKRLİ PLAN

İsfəndiyar Axundovun milyonluq avtomobillərinə həbs qoyuldu

Banklardan əhaliyə zərbə – Bu pullar qaytarılmayacaq

48 saat sürən 15 avqust və əlvida, “Nobel”

ALYASKADA TARİXİ ZİRVƏ BİTDİ – “Razılığa gəlməmişik, amma məhsuldar oldu…” + VİDEOLAR

İRAN ZƏNGƏZUR DƏHLİZİ İLƏ “BARIŞDI”

Tramp 907-ci düzəlişi rəsmən DAYANDIRDI

Rusiyada yaşayan azərbaycanlılarla bağlı SƏRT QADAĞA – FOTO

Xaqan və xalqın birliyi – vətənin diriliyi

Zəngəzur dəhlizindən necə keçəcəyik? – Detallar AÇIQLANDI

“Quba hadisələr”inin səbəbkarı olan sabiq başçıya həbs təhlükəsi

DÜNYANIN GÖZÜ ALYASKADA – Aviabazada keçiriləcək Putin – Tramp görüşünün təfərrüatları açıqlandı

Azərbaycanda narkomanların sayı artıb – Rəsmi statistika

Maliyyə nazirinin müavini Anar Kərimov ƏƏSMN-də də müavindir?

Tibb Universitetinə qarşı ETİRAZLAR artır… “ATU-da 6500 manatlıq keyfiyyətdə təhsil var?”

Alla Puqaçova Rusiya vətəndaşlığından imtina edir

Azərbaycan manatının dövriyyəyə buraxılmasından 33 il keçir

Qod Nisanov oğluna toy edir – AZƏRBAYCAN MƏMURLARI QATILACAQMI?

“Bu məhkumlar azadlığa buraxıla bilər” – Hüquq müdafiəçisi AÇIQLAYIR

9 saylı cəzaçəkmə müəssisəsində president sərəncamı qulaqardına vurulur

Cavanşir Yusifov plana düşən Bakıdan BELƏ PUL QAZANIR… – Samir Şərifovun himayəsi altında…

Ələtdə çay məcrasının dəyişdirilməsi və yol qovşağının inşası zamanı ağaclar köçürüləcək

İcra başçısının adının hallandığı qalmaqalı iş… – Məhkəmə başlayıb

Cumhuriyyet.az

Cümhuriyyət.az saytı gündəlik bülletenlər vasitəsi ilə siyasət, iqtisadiyyat, cəmiyyət, idman, mədəniyyət sahələri üzrə ölkədə və dünyada baş verən ən vacib hadisələri öz oxucularına operativ şəkildə çatdırır.

Direktor: Nəsimi Şərəfxanlı
Tel: 077 333 90 09
E-mail: cumhuriyyetqezeti@gmail.com
Avqust 2025
BE ÇA Ç CA C Ş B
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« İyl    
  • Haqqımızda
  • Əlaqə

CUMHURİYYET.AZ © 2024 - Bütün hüquqları qorunur.

Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
  • Ana Səhifə
  • Gündəm
  • İqtisadiyyat
  • Cəmiyyət
  • Dünya
  • Siyasət

CUMHURİYYET.AZ © 2024 - Bütün hüquqları qorunur.