Cumhuriyyet.az
  • Ana Səhifə
  • Gündəm
  • İqtisadiyyat
  • Cəmiyyət
  • Dünya
  • Siyasət
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
  • Ana Səhifə
  • Gündəm
  • İqtisadiyyat
  • Cəmiyyət
  • Dünya
  • Siyasət
Cumhuriyyet.az
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
Ana Səhifə Cəmiyyət

Metropoliten “28 May”la bağlı bütün suallara aydınlıq gətirdi

Aprel 11, 2025
A A

REDAKTORUN SEÇİMİ

“Azərbaycan Dəmir Yolları”nda qalmaqal: kəsilən mükafatlar, 102-yə zəng və…

“Azərbaycan Dəmir Yolları”nda qalmaqal: kəsilən mükafatlar, 102-yə zəng və…

13 Sentyabr 25 / 13:12
Tovuzun icra başçısı 2 milyon manata bağ alıb?

Tovuzun icra başçısı 2 milyon manata bağ alıb?

13 Sentyabr 25 / 11:12
Svetlana Hüseynova ifşa olundu: Təhsil müəssəsində intriqa, konflikt-Şok səs yazıları…

201 saylı məktəbin direktoru ilə bağlı şok faktlar: SƏS YAZISI

12 Sentyabr 25 / 15:15
Aqro monopolist TST Rüfətin gizli əməlləri: Rusiyaya gizli pul ötürən şəxs necə azadlıqda qalıb?

Aqro monopolist TST Rüfətin gizli əməlləri: Rusiyaya gizli pul ötürən şəxs necə azadlıqda qalıb?

12 Sentyabr 25 / 11:05
GDU rektorunun təyinatının pərdəarxası: Kibışev Yusibova necə xidmət edəcək?

GDU rektorunun təyinatının pərdəarxası: Kibışev Yusibova necə xidmət edəcək?

10 Sentyabr 25 / 12:45

Bakı Metropolitenində sərnişin axınının tənzimlənməsi, qatarların hərəkət intervalının optimallaşdırılması və ümumi xidmət keyfiyyətinin artırılması məqsədilə xətlərin ayrılması istiqamətində kompleks tədbirlərə başlanılıb.

Cumhuriyyet.az xəbər verir ki, bu barədə “Bakı Metropoliteni” QSC məlumat yayıb.

“Hazırda metropoliten şəbəkəsində üç xətt fəaliyyət göstərir: qırmızı, yaşıl və bənövşəyi. Onlardan yalnız bənövşəyi xətt tam müstəqil rejimdə çalışır. Qırmızı və yaşıl xətlər isə “28 May” stansiyasında kəsişərək birgə infrastrukturdan istifadə edirlər. Bunun nəticəsində qırmızı və yaşıl xətt üzrə hərəkət edən qatarlar yalnız növbəli şəkildə – ən yaxşı halda 4 dəqiqəlik intervalla – platformaya daxil ola bilir. Onların birgə istifadə etdiyi hissədə isə interval 2 dəqiqəyədək azalır. Bu vəziyyət, xüsusilə 4 dəqiqəlik intervalda işləyən stansiyalarda platformalarda sıxlığın artmasına və gözləmə müddətlərinin uzanmasına səbəb olur.

Mövcud şəraitdə problemin əsaslı və uzunmüddətli həlli – yaşıl və qırmızı xətlərin bir-birindən tam şəkildə ayrılması və hər birinin müstəqil fəaliyyət rejiminə keçməsidir.

Bu məqsədlə ilk olaraq “Dərnəgül” elektrik deposunun tikintisinə start verilib. Bu depo yaşıl xəttin müstəqil texniki təminatını, digər xətlərdən tam ayrılaraq müstəqil fəaliyyət göstərməsini və qatarların gecələməsini təmin edəcək.

Depo tikintisinin birinci mərhələsi başa çatdıqdan sonra növbəti əsas mərhələyə – “Cəfər Cabbarlı” və “Nizami” stansiyalarını birləşdirəcək yeni tunelin tikintisinə start veriləcək. 1976-cı ildən fəaliyyət göstərən mövcud tunel modifikasiya olunacaq, əlavə 200 metrlik yeni tunel tikilərək “Nizami” stansiyasını birbaşa “Cəfər Cabbarlı” stansiyası ilə birləşdirəcək. Bununla da yaşıl xətt müstəqil şəkildə işləməyə başlayacaq.

Birləşmə tunelinin tikintisi mürəkkəb geoloji şəraitdə həyata keçiriləcəyindən yerli və beynəlxalq mühəndislərin ilkin qiymətləndirmələrinə əsasən, işlərin təxminən 10-11 ay davam edəcəyi proqnozlaşdırılır. İşlərin təhlükəsiz, keyfiyyətli və mümkün qədər qısa müddətdə başa çatdırılması üçün bütün texniki resurslar səfərbər ediləcək.

Bundan başqa, layihə çərçivəsində bu işlərə paralel şəkildə sərnişinlərin rahat keçidi üçün “28 May” və “Cəfər Cabbarlı” stansiyalarını birləşdirəcək əlavə keçid tunelinin tikintisi də planlaşdırılır.

Xətlərin ayrılması layihəsinin əsas mərhələsi olan yeni tunelin tikintisinə 2025-ci ilin sonunda başlanması nəzərdə tutulub. Məhz bu tarixdən etibarən sərnişinlərin səfərlərində müəyyən dəyişikliklər baş verəcəkdir. Tikinti müddətində “Nizami” stansiyası yaşıl xətt üzrə müvəqqəti son dayanacaq olacaq və bu səbəbdən:

– “Dərnəgül” istiqamətindən gələn sərnişinlər “Nizami” stansiyasında metronu tərk edərək qırmızı xəttə keçmək üçün alternativ ictimai nəqliyyatdan istifadə etməli olacaqlar;

– “Həzi Aslanov” istiqamətindən gələn sərnişinlər isə “28 May” stansiyasında metronu tərk edərək yaşıl xəttə keçmək üçün eyni qaydada alternativ ictimai nəqliyyatdan istifadə etməli olacaqlar.

“İçərişəhər–28 May–Həzi Aslanov” xətti üzrə qatarların hərəkəti əvvəlki qaydada davam edəcək və bu istiqamətdə heç bir məhdudiyyət gözlənilmir. Əksinə, bu marşrutda intervalların daha da qısaldılması və xidmətin daha stabil həyata keçirilməsi planlaşdırılır.

Sərnişinlərin minimum narahatlıqla bu dövrü keçməsi üçün Bakı Metropoliteni və aidiyyəti dövlət qurumları birgə fəaliyyət göstərəcək. Hazırda ekspress avtobus marşrutlarının təşkili istiqamətində hazırlıq işləri aparılır və bu barədə ictimaiyyətə vaxtında məlumat veriləcək.

Əlbəttə ki, bu keçid dövrü sərnişinlər üçün müəyyən dərəcədə narahatlıq yarada bilər. Lakin nəzərə almaq lazımdır ki, bu, gələcəkdə daha sürətli, daha sıx qrafiklə və rahat şəkildə hərəkət edən metro xətlərinə keçid üçün zəruri mərhələdir.

Görüləcək işlərin nəticəsində platformalarda sərnişin sıxlığı azalacaq və gözləmə müddəti qısalacaq. Bildiyiniz kimi, bu gün “28 May” stansiyasında həm “İçərişəhər”, həm də “Dərnəgül” istiqamətinə gedən qatarlara eyni platformada növbəli şəkildə minik həyata keçirilir. Bu isə sərnişin axınının bir-birinə mane olması, platformada sıxlıq və nizamsızlıq kimi problemlərə səbəb olur.

Xətlərin ayrılması ilə bu xaotik vəziyyət aradan qalxacaq və bununla da “28 May” stansiyasından yalnız “İçərişəhər” və “Həzi Aslanov” istiqamətinə, “Cəfər Cabbarlı” stansiyasından isə yalnız “Dərnəgül” və “Xətai” istiqamətinə gedən qatarlara minik mümkün olacaqdır.

Əgər sərnişinin son dayanacağı hazırda olduğu xətt üzrə yerləşmirsə, o zaman “28 May” və “Cəfər Cabbarlı” stansiyaları arasında keçid edərək digər xətdə səfərini rahatlıqla davam etdirə bilər. Bu, qatarlara minik prosesini daha rahat və dinamik edərək platformada gözləməni nizamlı və təhlükəsiz hala gətirəcəkdir.

Bununla yanaşı, xətlərin ayrılması sayəsində qatarlararası interval da mərhələli şəkildə azalacaqdır. Eyni zamanda, bu addımlar metronun illik sərnişin daşıma qabiliyyətini 16 milyon nəfərədək artıraraq şəhərin yerüstü nəqliyyat yükünün azaldılmasına və dayanıqlı inkişafına mühüm töhfə verəcəkdir.

Bakı Metropoliteni bu mühüm mərhələnin mümkün qədər operativ şəkildə həyata keçirilməsi üçün bütün imkanlarını səfərbər edir, sərgilənəcək anlayışa görə sərnişinlərə və ictimaiyyətə təşəkkürünü bildirir”, – məlumatda vurğulanıb.

Əvvəlki Yazı

Azərbaycanda məktəbdə kütləvi zəhərlənmə

Növbəti Yazı

İki ölkə Ukraynaya 580 milyonluq yardım göndərir

EKSKLUZİV

Aeroportdan şəhərə taksi qiyməti FANTASTİK səviyyəyə qalxdı

Aeroportdan şəhərə taksi qiyməti FANTASTİK səviyyəyə qalxdı

13 Sentyabr 2025 / 13:22
3
Bakıda bu binalar sökülür: Vətəndaşlara nə qədər pul ödənilməlidir?

Bakıda bu binalar sökülür: Vətəndaşlara nə qədər pul ödənilməlidir?

13 Sentyabr 2025 / 13:20
1
Pezeşkiandan Azərbaycanla bağlı jest – Xamenei də dəstəklədi

Pezeşkiandan Azərbaycanla bağlı jest – Xamenei də dəstəklədi

13 Sentyabr 2025 / 13:17
0
“Azərbaycan Dəmir Yolları”nda qalmaqal: kəsilən mükafatlar, 102-yə zəng və…

“Azərbaycan Dəmir Yolları”nda qalmaqal: kəsilən mükafatlar, 102-yə zəng və…

13 Sentyabr 2025 / 13:12
2

XƏBƏR LENTİ

Aeroportdan şəhərə taksi qiyməti FANTASTİK səviyyəyə qalxdı

Bakıda bu binalar sökülür: Vətəndaşlara nə qədər pul ödənilməlidir?

Pezeşkiandan Azərbaycanla bağlı jest – Xamenei də dəstəklədi

“Azərbaycan Dəmir Yolları”nda qalmaqal: kəsilən mükafatlar, 102-yə zəng və…

6 ölkənin xüsusi təyinatlı qüvvələri Azərbaycanda: birgə təlim…

“Vüsal 300” kimi tanınan iş adamına cinayət işi açılıb – Ofislər, avtomobil qarajı üzərinə həbs qoyulub və…

Müstəsna əməliyyat: Ukrayna elit bölməsi “Şimal Axını” qaz kəmərlərini necə partladıb?..

Süni intellekt nazir oldu: Bu təcrübə sürətlə yayıla bilər?

GDU-dan tədris dövründə təmirə hazırlaşır: Universitet bütün yayı niyə “yatıb?”

Dövlətin strateji obyekti Azercell-ə verilir – ÖZƏL

Avropa Məhkəməsi Azərbaycana casusluq edən ermənilərə görə Ermənistanı cərimələyib

Tovuzun icra başçısı 2 milyon manata bağ alıb?

Kozakının Putinə Azərbaycanla bağlı məxfi hesabatı – 100 MİLYON DOLLAR!

“Dostlarını zavodlardan gətirib təhsil sisteminə yerləşdirib” – Ekspertlərdən nazirə SƏRT CAVABLAR

Sülh yolu – Zəngəzur dəhlizi: Hansı işlər görülür?

“28 May”dan “Nizami”yə metro işləməyəcək: Alternativ nəqliyyat necə olacaq?

HƏR ADDIMIMIZI İZLƏYİRLƏR… – Texnologiyanın görünməyən tərəfi: Rahatlıqmı, nəzarətmi? (ARAŞDIRMA)

“12 DEV ADAM” TARİX YAZDI… – Türklər yunanlara basketbol dərsi keçdi

Minlikdəki 6 universitetimiz – Davamı olacaqmı?

BMT-də tarixi qərar: Fələstin dövlətinə dəstək — 141 ölkə və Azərbaycan “hə” dedi

Ziyalı Kimdir? – Azərbaycan cəmiyyətində ziyalılıq anlayışına yenidən baxış

Trampın Nobel arzusu gözündə qalır – Nobel Komitəsi açıqlama yaydı

“Sözün bitdiyi an”da yeni aparıcı – Peyman Sadıqov Nigar Fərhadla… (FOTO)

“Formula 1″lə bağlı bəzi məktəblərdə dərslər onlayn olacaq

Gənclər və İdman Nazirliyindən bu səlahiyyəti alındı – Sahil Babayevin tapşırığı…

Azərbaycan 85 ölkədən qida məhsullarının idxalına MƏHDUDİYYƏT QOYDU

Azərbaycan MDB-nin iclasını yenə BOYKOT ETDİ

Rusiya Azərbaycan qazının dayanmasına sevinir

Paşinyana qarşı impiçment

201 saylı məktəbin direktoru ilə bağlı şok faktlar: SƏS YAZISI

Cumhuriyyet.az

Cümhuriyyət.az saytı gündəlik bülletenlər vasitəsi ilə siyasət, iqtisadiyyat, cəmiyyət, idman, mədəniyyət sahələri üzrə ölkədə və dünyada baş verən ən vacib hadisələri öz oxucularına operativ şəkildə çatdırır.

Direktor: Nəsimi Şərəfxanlı
Tel: 077 333 90 09
E-mail: cumhuriyyetqezeti@gmail.com
Aprel 2025
BE ÇA Ç CA C Ş B
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
« Mar   May »
  • Haqqımızda
  • Əlaqə

CUMHURİYYET.AZ © 2024 - Bütün hüquqları qorunur.

Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
  • Ana Səhifə
  • Gündəm
  • İqtisadiyyat
  • Cəmiyyət
  • Dünya
  • Siyasət

CUMHURİYYET.AZ © 2024 - Bütün hüquqları qorunur.